sobota, 15 sierpnia 2009

Skupienie obowiązuje WSZYSTKICH!

Podczas porannego treningu, zrobilam blad.
Cwiczylysmy 'biegaj' i 'noga'.
Dalam komende 'biegaj', a pozniej nastepna. Patrze, a Temiska siedzi na 'do mnie' i z lekka sie dziwi, ze ja sie dziwie (a ja zastanawialam sie, dlaczego popelnila blad).
Uff, dobrze ze mnie zamurowalo i nie zrobilam nic glupszego (patrzylysmy na siebiez glupimi minami dosc dlugo :-)).
Okazalo sie, ze zamiast 'noga' TO JA popelnilam blad i powiedzialam 'do mnie' - co Artemis natychmiast wykonala ;-) Dobrze, ze sie szybko zorientowalam. Artemis zostala sowicie nagrodzona :-)
No, jak przewodnik sie myli - to, czego tu wymagac od psa? :-)

Dobrze, ze mam taka uwazna, a jednoczesnie super nakrecona Temiske :-)

Nasz lipcowy trening - przywitanie i chodzenie przy nodze

Uwielbiam jej chec do pracy :-) - http://www.youtube.com/watch?v=qdq35fdQCCc